Regulamin konkursu
Regulamin Konkursu „Melodie na wodzie”
1. Organizator konkursu
1.1. Organizatorem konkursu jest Fundacja Drugi Wymiar, z siedzibą w Legnicy, na ul. Piastowskiej 1, zwana dalej „Organizatorem”.
2. Czas trwania konkursu
2.1. Konkurs trwa od 18.07.2025 r. do 23.07.2025 r., do godziny 23:59.
3. Warunki uczestnictwa
3.1. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
3.2. Konkurs jest prowadzony na platformie Facebook oraz Instagram.
3.3. Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi spełnić następujące warunki:
a) polubić stronę @drugiwymiarakademiiavatara na Facebooku lub Instagramie
b) zamieścić pod postem konkursowym komentarz o treści „SUPer pomysł!”
4. Zasady konkursu
4.1. Zadaniem uczestników jest zamieszczenie komentarza o treści „SUPer pomysł!” pod postem konkursowym.
4.2. Niezbędne jest posiadanie polubionego profilu Organizatora.
4.3. Spośród uczestników konkursu Organizator wyłoni 2 zwycięzców – pierwszą i ostatnią osobę, która zamieści komentarz pod postem konkursowym.
4.4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w dniu 24.07.2025r. na profilach Facebook oraz Instagram Organizatora.
5. Nagrody
5.1. Nagrodami w konkursie są dwa pojedyncze bilety na wybrany blok godzinowy wydarzenia Melodie na wodzie odbywającego się w dniu 26 lipca 2025r.
5.2. Nagród nie można wymienić na ekwiwalent pieniężny ani na inną nagrodę.
5.3. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej za pomocą wiadomości prywatnej na platformie Facebook lub Instagram.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień regulaminu w trakcie trwania konkursu, jeśli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa.
6.2. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z konkursu uczestników, którzy naruszają zasady regulaminu lub podejmują działania sprzeczne z dobrymi obyczajami.
6.3. Uczestnictwo w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
6.4. Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany przez platformę Facebook lub Instagram.