Deklaracja dostępności

Teatra AVATAR zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej teatravatar.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2024-07-17.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-07-17.

 

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

 

Niedostępne elementy i treści

  • Niektóre zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
  • Materiały filmowe nie posiadają napisów i audiodeskrypcji.
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
  • Strona internetowa zawiera dokumenty PDF, które mogą nie spełniać wymogów dostępności.
  • Niektóre elementy systemu WodGuru osadzonego na podstronie Grafik nie spełniają wymogów dostępności.
  • Strona internetowa Wyjazdy zawiera elementy, które mogą nie spełniać wymogów dostępności.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji: 2024-07-17.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-07-17.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Skróty klawiaturowe

Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do: Joanna Walaszczyk , e-mailowo — marketing@teatravatar.pl lub telefonicznie — +48 733666415

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko;
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
  • opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością 

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Dolnośląski Urząd Wojewódzki. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

AKADEMIA AVATAR TEATR AVATAR