Teatra AVATAR zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej teatravatar.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2024-07-17.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-07-17.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- Niektóre zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
- Materiały filmowe nie posiadają napisów i audiodeskrypcji.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
- Strona internetowa zawiera dokumenty PDF, które mogą nie spełniać wymogów dostępności.
- Niektóre elementy systemu WodGuru osadzonego na podstronie Grafik nie spełniają wymogów dostępności.
- Strona internetowa Wyjazdy zawiera elementy, które mogą nie spełniać wymogów dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2024-07-17.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-07-17.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to do: Joanna Walaszczyk , e-mailowo — marketing@teatravatar.pl lub telefonicznie — +48 733666415
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko;
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść;
- opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Dolnośląski Urząd Wojewódzki. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.